14 Nisan 2013 Pazar

Haftanın Ojeleri

Geçtiğimiz hafta kullandığım ve kıyafetlerime uyumları açısından tercih ettiğim iki manikür... Kırmızı daimi favorim, turkuaz ise yeni favorim... Birde bu aralar tırnaklarımı biraz daha oval kullanıyorum, sanki elleri daha da uzun gösterme gibi bir ilüzyonları var. Bildiğiniz gibi bu sezon dünya starlarınında tercihi olması nedeniyle sivri tırnaklar oldukça revaçta. Ben o görüntüye alışamadığımdan benim için bu ovallik yeterli dozda :)


Flormar 002 + Flormar Quick Dry Extra Shine + Flormar Nail Art NA12



Claries 31 + Flormar Pretty P26

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim çok beğendim, hayırlısı olsun :))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşebilmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil