22 Mart 2013 Cuma

YSL Manifesto Parfum & EyePencil & Shocking Mascara & Golden Gloss

Geçtiğimiz haftalarda sevgili YöntemPR sayesinde YSL deneme boy ürünlerime kavuştum ki ne kavuşma... En kısa zamanda Manifesto parfümün tam boyunu edinmeyi planlıyorum. Mis gibi vanilyalı, şekerli ve kalıcı bir koku. Tam da sevdiğim gibi. Mutlaka denemenizi öneririm.


Shocking Mascara'nın tam boyunu biliyorsunuzdur, müthiş bir dizaynı var. Eğer elimdeki rimeller biterse mutlaka almayı istediğim ürünlerin içine girdi bile. Kirpikleri müthiş güzel kıvırıyor, dolgunluk veriyor ve simsiyah yapıyor. Peki Dessin Du Regard Eyepencil 'e ne demeli! Kesinlikle bu kalemi denemelisiniz diyorum. Hayatımda kullandığım en iyi göz kalemlerinden biri. Mutlaka ve mutlaka alacağım bir ürün. Rimel ve göz kalemi ile sade bir göz makyajı yapmaya çalıştım sizde bu güzellikleri görün diye.




Golden Gloss No:51 ise tam koyu göz makyajının rengi... Dudakta belli belirsiz renkleri kullanmayı ve parıltıyı seven kişilerin oldukça beğeneceği bir gloss. Ki bu kişilerden biri de benim :)



Denemem için gönderilen bütün YSL'lere bayıldım. Ve kesinlikle alacağım ürünler listesine baş sıraya yerleştiler bile! Söz sırası sizde, nasıl buldunuz bu güzellikleri ?

Teşekkürler YöntemPR ve YSL...

2 yorum:

  1. selam! çok yakışmış hepsi sana ama benim favorim şeffaf ruj! gerçekten harika görünüyor.ben de günlük hayatta çok kullanırım sana da çok yakışmış. :)
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi çok hoş duruyor göz makyajı harikaa:)
    Blogunu yeni keşfettim ve takipteyim sende takip etmek istersen
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil